I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, July 30, 2012

Snapping time.. ^^

Assalamualaikum..

Hye..jam dah pukul 10.. aku still lagi kat opis.. nampak tak betape rajinnyer aku bekerja..boleh jadi pekerja contoh kan.. hahaha...puuiii..Malam ni tak ape yang nak dibebelkan.. cume nak bagi tau.. aku masuk opis kol 2.30 ptg hari ni..betolak dari Rompin lepas subuh pagi tadi.. sampai rumah terus sambung tido balik..kol 2 baru bangun.. haha mls giler nak keje u know.. aku buat macam company ni BAPAK aku yang punyer.. suka - suka hati aku je nak datang pukul bape kan.. huhuhu.. ni kalau bos tau ni.. MATI mak..jah oi...

Tajuk kat atas tu memang tak de kaitan pon ngan entry kali ni.. saje je letak tajuk tu.. tu je yang terlintas dalam pale otak aku sekarang ni..kui kui..


Mesti korang pening kan tengok gambar kat atas ni.. memang tu lah TUJUAN aku letak .. hoho.. ok bubye.. ^^

p/s: aku rase ni la entry yang paling merepek yang aku penah wat.. 

No comments: