I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, July 30, 2012

Shazlin Sofia.. ^^

Assalamualaikum..

Shazlin sofia or name manjenye alyn... best friend aku time sekolah tadika dulu.. last jumpe mase darjah 5.. dia pindah rumah time tu.. sedih sangat sebab rase macam dah tak dapat jumpe dia lagi....huuu... tapi hari tu.. tetibe terserempak dengan dia kat UTHM ni..aku ingat aku salah orang..aku tengok je dia.. dia pon tengok aku.. pastu dia pon jerit name aku.. aku pon ape lagi.. jerit la jugak kan..dah macam orang kene histeria dah.. peluk punyer la kuat giler.. fana kat sebelah teperanjat berok dah.. haha.. terkejut punyer pasal cian fana.. haha.. 

Serious doo..macam tak caye dia boleh ingat aku lagi.. padahal dah hampir 10 tahun tak jumpe tau.. Jejak kasih betul la..haha..^^

Ni la alyn.. muke macam cine kan.. huhu.. ^^ mase tadika cute giler.. hari - hari ibu dia ikat tocang tengah untuk dia.. haha..

bile dah lame tak jumper.. mula lah berbual tak hingat dunia... kepoh tol aku.. -_-"

Turn alyn pulak cite pasal dia.. hiiii

Before balik.. amek gambar buat kenangan.. huuii.. rindu kat ko la babe.. dah makin cantik sekarang yew.. 

same tinggi dah kite.. dulu aku rase aku macam lagi tinggi dari kau jerp.. hoho.. cepat betol membesar yerr.. ^^






No comments: