I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, July 24, 2012

LED LIGHT

Assalamualaikum..

Actually aku buat entry ni dari pagi sampai petang tak siap - siap..masa on the way datang keje ni bukan maen banyak lagi idea aku nak menulis.. bile sampai, on lappy je habes semua idea terbang tah kemane.. fed up aku... apepontabole....T_T'

Sebenarnye gambar ni dah lame dah aku amek.. tapi baru hari ni nak bagi korang nengok...so mari la kite same - same tatap gambar - gambar ni k...

LED LIGHT yang pasang kat dewan UTHM ni.. cantikkan..

Tengok la.. boleh tukar - tukar colour lagi tau..Gempak kan..

Siap ade orang buat shooting lagi...jakon giler dorang tengok lampu - lampu tu.. kecuali aku k.. sebab dah banyak kali dah nengok menatang ni.. so dah tak jakon lagi larrr...hew hew

Lepak king kat McD bersama fana.. dah lame tak lepak - lepak macam ni.. rase nye dah betahun kot.. 

Suke fana dapat mamam burger yang PEDAS itu~~ huhuhu..  ^^

Last skali mase balik aku boley pulak tetinggal cawan yang dapat Free tu.. dah la comey.. hhuurrmmm tak de rezeki agaknye... nak wat macam ne kan.. 


No comments: