I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, July 13, 2012

Assalamualaikum...

Memandangkan hari ni hujan turun dengan lebatnya di Batu Pahat ini, ia menyebabkan aku sangat malas mau membuat kerja.. masuk opis pon pukul 9.50 pagi tadi..nampak tak pemalasnye disitu.. Actually banyak je keje aku kat opis ni yang belom settle lagi.. tapi memandangkan fana pon dah balik jb, tinggallah daku keseorangan di opis ini.. lagi la membuatkan aku tak derk mood betol nak bekerja..kalau ade minah sorang tu, boley la jugak bebual - bual hilangkan bosan kan...


So, untuk mencari kembali mood bekerja itu, aku nak update blog dulu... korang mesti rindu kat aku kan setelah sekian lame tak update blog.. hew hew.. (macam la aku ni retis kan nak rindu2 bagai.. puuii)..

Ok lah...tak nak lah bebel panjang - panjang... korang nengok la gambar - gambar kat bawah ni.. Ni la hasil aku menggedik kat dewan UTHM bersama - sama fana... 

KEJE YANG TAK PENAH NAK HABES.. -_-"

Meje peperiksaan.. Kalau kat poli dulu, tempat ni la yang paling aku takut nak masok.. hew hew..

Menggedik jap sebelom meje - meje ni di hangkot balik oleh Pihak UTHM..huhu

Berangan je keje budak ini... ^^





No comments: