I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, July 27, 2012

Bermain bersama "PUTTY".. ^^

Assalamualaikum.....

Aku agak tension hari ni..dengan drawing as built hilang..macam ne boley hilang pon aku tak tau.. mengong tol..pastu dengan checklist yang tak penah bagi aku, tetibe jerk tanye kat aku mane checklist tu.. dah comfirm - comfirm la aku tak tau an..and than, suruh aku cari fail - fail material approval, fail lawat kilang, fail macam - macam la.. macam la tangan aku ni ade lapanpulohenam..haaiisshhh ni yang mule nak naik angin ni..atoi - atoi..tolong la... -_-"

Actually aku nak update pasal "putty" hari ni.. putty ni bende yang digunakan untuk tutup semua lubang ayang ade kat dinding before kita cat tau.. so bila kita cat, cat tu akan rata je.. so nanti baru la nampak cantik...

aku main dengan bende ni dah lame dah.. 2 hari yang pelas..tapi hari ni baru nak cecite kat korang.. almaklumlah aku kan buzy women...hew hew.. so korang tengok la gambar - gambar kat bawah ni k.. aku nak smbung balik wat keje..

ni la putty yang dimaksudkan tu.. (curik gambar kat blog fana.. tak sempat mak nak edit jah oi...)

Uncle sedang mengajar cara - cara nak gunakan putty tu.. huhu.. gigih kan aku.. mula - mula agak susah jugak la.. tapi dah 2 - 3x wat.. dah ok dah.. tak la susah mane pon.. haha.. blagak sungguh!!


menatang ni pulak di panggil gap sealant.. same je function macam putty tu.. tapi guna bende ni lagi senang & jimat mase la..kelemahan bende ni just dia tak tahan lame macam putty..tu je.. ^^

heeyy..!! it's me.. muka happy sebab dapat maen ngan putty .. hew hew



kak nam sebok mengintai orang....


Berangan Time.. !!!hew hew

After berangan + ronggeng2 kat dalam dewan..kitorang naek mini kren.. sangat best u know.. mule - mule excited giler.. biler dah sampai atas.. gayat la pulok.. hahaha

tengok tu.. tinggi kan.. best giler.. rase macam nak jerit jerk kat atas tu..haha.. ^^

No comments: