I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, July 10, 2012

Dewan Serbaguna UTHM

Assalamualaikum

Hye korang..hhuurrmm...agak lama kan aku tak update blog.. so hari ni nak update entry yang paling simple punye..heee... Untuk pengetahuan korang, aku dah kene transfer ke UTHM dah sebulan aku duduk sini.. keje kat sini banyak gilerrr.. bejuta - juta lemon punye...nak tak nak kene la terima kan.. nak cari rezeki untuk anak - anak la kate kan.. hew hew~~ 

ok la.. ta mau bebel panjang - panjang.. name pon entry simple pimplekann...so korang tengok la gambar - gambar ni k..



It's me!!..Jurufoto PEROPESIONAL habes...~~(sila sebut ikut spelling ok!) ^^,

This is fana...my assistant yang paling rajin GILER!!... kalau tak de dia, mau gile aku kat sini...

This is pump....mengikut kate supervisor M&E aku la.. pump ni digunakan untuk hantar udare sejuk ke dalam bangunan a.k.a Dewan UTHM ni la...besau kan...~~

Ni la mesin pump nyer...bunyi dia menyeramkan u know... yang colour biru tu chill water pump... yang warna hijau tu condensor water pump..spelling dia tah betol ke tak.. tu aku tak tau...hew hew..

Kalau tak silap aku.. menatang ni la yang menunjukkan pada kita pressure udara sejuk tu di alirkan...

Cik fana sebok melihat keadaan sekeliling... tah dia faham ke tak tu.. haha..
Yang sebelah kiri tu la supervisor M&E aku.. name dia En. Din cute.. hee ^^

Total pump yang ade dalam chiller room ni...banyak kan...




Cik fana bersama dengan cooling tower nyer... first time aku nengok menatang ni.. jakon tahap gaban... lebih - lebih lagi bile air dia start bergerak... hhaaiiisshhh...

She's so pretty kan..

Fana lagi...hhuurrmmm..korang jangan compius pulak...ni blog Miss Myzatul yew... fana ni memang giler foto..so dalam camera aku ni memang banyak gambar dia je la...~~


Tekun mendengar penerangan dari En.Din.. huhu 




Last but not least...aku dah dimok..~~ Ok fine.. bubye.. ^^


p/s: gambar yang ta de description tu aku tak tau nak tulis ape.. so korang tafsirkan la sendiri yer.. =)

No comments: