I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, July 24, 2012

Best Friend Forever

Assalamualaikum...

Pejam celik, dah masuk 4 hari kite puasa kan...Bila puase ni macam - macam dugaan yang datang..dengan keje yang betimbon - timbon, belum siap yang ni, dah tambah yang tu pulak...pastu dengan nak menghadap perangai orang yang tau nye nak cepat ajer... arah sane, arah ni.. dia ingat aku ni ade lapanpulohenam tangan ke hape.. nak buat semua keje dalam 1 mase.. kalau 2 atau 3 keje tu boleh la...haaddoooii... tahap kesabaran sangat la tercabar.. 

Dalam menghadapi keje yang tah bile nak habes ni, mule la terkenangkan housemate aku time kat melaka dulu.. rindu kat korang la weeeiii... macam nak repeat balik je mase ni.. Bile terkenangkan korang mesti sebak.. heeiii.. SENSITIP betol la sejak akhir - akhir ni.. 


Seumur hidup aku, aku tak penah ada kawan sebaik korang... kita kongsi segala suka duka sepanjang 3 tahun same - same.. serious rindu kat korang... aku sayang korang semua!!

HAYA : Aku senang berkawan ngan ko.. walaupon mulut kau becok tapi hati kau baek.. (PLEASE jangan kembang k..kang koyak pulak spender..haha)..Ingat lagi mase sem 2, masa kite roomate same - sama.. ko punye la rajin basoh baju.. pastu bangon pagi ko slalu kejotkan aku..tiap - tiap petang keje kite mesti mengendap Abang Azim & the geng maen tenis.. (Oooppsss... terkentoi pulakss.. ^^) 


JUWANA: Time sem 3 dulu aku penah terase hati ngan juwana.. nak tau tak pasai pa.. sebab juwana ni kalau mandi memang lame giler...(budak-budak ruma slalu cakap dia bercucuk tanam dalam toilet)..haha.. so mase tu dah la aku ni bangon lambat..pastu nak kene tunggu juwana siap mandi lagi.. pperrgghh memey menyirap jugak la kan...Juwana ni tengok je macam pendiam.. tapi kau tak tau lagi jah oii..Lagi 1, Juwana ni antara yang paling pandai masak dalam ruma aku.. so ko cakap je nak masak ape.. semua dia tau.. tapi bukan dia yang masak, ko kene la masak sendiri... nanti dia ajarkan.. haha.. hampeh... tapi kalau mood memasak dia dah datang, jangan maen- maen.. hanya dia sorang je yang kongke dapor tu.. ^^


SEELA: Aku paling suke bile time lepas balik kampung.. mak seela slalu bawakkan kitorang banyak makanan.. pastu semua yang mak seela masak semua sedap giler jah oii...(Tibe - tibe teringat laksa mak seela.. hhaaiisshh.. terliur pulak.. )Ooooppsss.. puasa la mai... haha..seela ni sangat baek..Sejak piza kene extend tinggal aku berdua je ngan dia kat dalam bilik.. so banyak jugak la aku habeskan mase ngan dia..dulu, aku ni paling liat nak bangun pagi.. selagi seela tak bangun, selagi tu la aku tak nak bangun.. pastu stiap kali balik kelas je, kitorang mesti cepat - cepat bentang tilam.. pastu baring - baring sambil on9.. tak macam haya & juwana..dorang mesti bukak tv tengok sinetron.. pastu emo sendiri.. lagi - lagi juwana.. haha^^


PIZA: Orang yang paling rapat ngan aku mase sem 1..kemane aku pegi mesti ade piza.. dah macam belangkas dah.. haha.. Piza ni sangat memahami.. aku senang bile bersama dia..Mase dapat tau dia sakit, aku risau sangat.. takut kehilangan dia.. bertambah sedih lagi bile dia kene extent.. tinggal aku sorang - sorang dalam kelas.. sedih tau tak.. dah tak de orang yang boleh urut aku bile aku nantok.. pastu aku dah tak de kawan nak bebual time aku bosan.. hhuurrmmm... sedih la...


IERA : Orang yang paling rajin bobok kan aku.. aku pulak manje sangat ngan dia.. hehe.. aku paling suka bila dia belai - belai rambut aku sambil nyanyi sebelum aku tido.. huhu.. macam budak kecik kan aku.. haha.. dulik ape aku.. Iera..bile nak bobok kan itew lagi~~ Iera ni kalau bab merase dia yang No1.. kurang garam ke, gula ke.. sume dia tau.. tapi memasak tade la teror sangat macam juwana.. heee.. ^^

Best la korang time ni.. korang sebok amek gambar sambil menikmati ALAM SEMESTA.. aku pulak kene jadi pemandu korang.. tak aciii tau... ~~

Credit to Abg D~~ sebab berjaya mengambil gambar yang cun ini.. huhhu.. kalau tak de kitorang mesti la jadi cun macam ni.. haha^^

Gambar yang paling aku suke.. teror kan aku amek.. walaupon mase tu baru first time belajar dari Taufik.. huhu.. kempunan nak merase ade gambar macamni.. tapi ape kan daye.. tak de sape yang pandai amek.. hhuu T_T"

Last day ronggeng same - same.. rase macam kejap je mase berlalu.. tak sempat pon nak mamam coconut shake kat Klebang.. ~~

Last But Not Least...aku  SAYANG korang sangat - sangat...Tak penah lupe kan korang walaupon sesaat pon tau..Korang cepat - cepat kumpul DUIT.. pastu kite same - same gi BALI~~haha...

p/s : Thansk sudi baca karangan aku.. =)

2 comments:

caHAYA said...

bali ke bandung?? baik bandung. nak shoppingggggg...nampaknye aq kene extend next 6 year utk ke bandung la ni><..hewhew

bali tu nanti2 la..kite g honeymoon sama2 dengan husband masing2 #eh sempat !

Miss Myzatul said...

Bandong ea.. haha.. sowy2.. silap daaa