I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, July 14, 2012

Activity mencari ketenangan di site office UTHM..

Assalamualaikum..

Akibat overdose buat kerja di site office, kepale hotak aku ni pon dah naek ngekngok dah... so untuk mencari ketenangan  ni la yang mampu aku wat.. snap2 aje kejenyer.. mentang - mentang dah adew CAMERA besau.. tak geti duduk diam aku.. kemane saje aku pergi, pasti menatang ni ada disisi... so disebabkan menatang ni jugak la aku boleh membuatkan diri aku sedikit tenang biler STEREESSSS (sila sebut ikot spelling ok!! hehe) melande..

So, korang ratapi la hasil - hasil air tangan aku ni k...hew hew...

Bekal makanan kitorang..cute kan..tapi dah abesh dahhh....^^

 Drawing C&S (civil & structure) yang dah berkurun kat dalam kotak ni.. nengok la tu sampai labah2 pon dah wat rumah banglo kat situ...

 Aktiviti membuka staging atau dalam bahase pakcik - pakciknyer perance...~~

 Drawing M&E yang membuatkan aku sakit otak..menyampah gileww... gggrrrrr...

Lastly, bersama gambar PEBERET aku.. hew hew.. ^^


P/S: rindu dengan budak - budak kelas aku..

No comments: