I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, August 27, 2012

Firstday raya.. =p

Assalamualaikum....

Niat di hati nak bebel panjang - panjang.. tapi akibat hati panas + nak balik rumah cepat.. terpaksalah dipendekkan daja entry kali ni... upload gambar je dah memakan masa 9 jam.. mane lah tak hot hati mak ni jah oii...

Ok la..ni gambar masa firstday raya aku.. aku tak de kampong.. so beraya di bandar saja.. walaupun tak meriah macam kat kampung, but ok lah.. dapat jugak raya dengan family tersayangkan.. hihi

Lauk - lauk yang wajib ada bila raya.. RENDANG DAGING, SAMBAL KACANG & AYAM MASAK MERAH... Peerrghh melelh air lioq..

ketupat palas.. percubaan kali pertama.. hihi

seperti biasa... ketupat.. aku yang anyam tau,, huhu


Family Pakcik aku..Lepas beraya rumah aku diorang pergi singapore..kitorang je yang tak ikot kali ni..

Mintak maaf.. banyak dose ni.. hehe


Konon - konon insaf la tu... haha

salam dulu.. baru dapat duit raya..!! =p



No comments: