I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, August 8, 2012

EXPO PARIT RAJA Batu Bahat..

Assalamualaikum..

Hye.. Malam semalam aku pergi Expo dekat Pekan Parit Raja.. First time woo datang kat situ.. Before ni ramai jugak yang cakap kat expo tu banyak barang murah - murah... ape lagi, mak ni pantang dengar barang murah - murah jah oii.. Bak kate orang, bia menang memakai, jangan menang membeli.. hoho.. 

Bila dah sampai tu, memang rambang mata la.. semua aku nak beli... pak kal je telupe cocok duit.. kalau tak, dah lame aku borong semua..seriously, wa cakap sama lu, cantik - cantik + murah - murah... Tapi mimie cakap, nanti lagi seminggu nak raya, lagi murah - murah.. aku macam tak caya je.. bagi aku, sekarang ni pom dah murah tau temah oii..

Baju kurung kat atas, tu, kalau tak silap aku TAK lebih pon 150 hingget... kalau kat JB la kan, mau 200 - 300 ke atas...

Aku beli 1 rantai bentuk teddy bear kat kedai ni... comel sangat.. mama yang pilih kan.. hihi.. 

Kak nam sebok memilih barang - barang.. Padahal tak beli pon.. saje nak menyebok.. haha..

Pilih baju raya untuk dedek @ harith.. budak tecik yang mimie dokong tuh.. sangat pandai.. geram aku.. hhiisshh.. !

Bersama mak ngah nyer.. kui kui.

Kerepek murah - murah.. mari - mari.. 3 bungkus 10 hengget jer..~~

Sambil menunggu kak long memilih kerepek, sempat lagi snap gambar bersama MAMA, MIMIE & DEDEK.. ^^

Tengah jalan - jalan, tetiba jumpa RETIS.. pergh.. ape lagi.. bergambar sakan la kami.. tapi gambar aku kat dalam handphone MIMIE.. lupo nak belutoot..(sila sebut ikot spelling ok.. ) =)

Dah penat bejalan kat expo, kaki pon lengoh, tekak haos, kitorang singgah mengeteh (bak kate mimie) kat warong, makan roti canai + teh ais.. peerrghh.. terangkat beb.. haha

Lastly, Salam aidilfitri dari kami berdua.. cehh!! raya lagi dua minggu..lame lagi..ni name nyer kemarok nak raya.. hahaha

p/s : tahon ni tak de sape ke nak pos kad raya kat aku?? huhu ^^

No comments: