I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, August 2, 2012

Buka Puasa di Pulai Pavilion.. ~~

Assalamualaikum..

Semalam genap 12 hari umat islam berpuasa... aku pulak tak sampai hari ke 12 dah cuti 5 hari dah...hoho..apepontabole...Ok la.. nak cecite ni.. semalam aku berbuka puasa bersama officemate aku kat Pulai Spring Resort atau nama glamournya Pulai Pavilion.. bukan maen lagi nama tempat..

Ni la tempatnye.. tepat kol 4.30 semalam terus shoot balik jb semate - mate nak melantak banyak - banyak kat sane.. heee..=P


Banyak sangat makanan kat sane.. aku,fana,alya & kak biha melantak tak habis - habis.. orang laen dah balik, kitorang still lagi melantak..bak kate kak sam, tak rugi bawak kitorang ni.. hew hew..

Alya & fana.. cian alya tak lulus jadi pak guard..ooppsss tesalah la mai.. PENOLONG PEMBANTU KESELAMATAN.. kui kui

me & fana.. ^^

my office mate.. masuk sekali banyak gambar.. senang sikit.. save space orang kate.. haha 


Berangan menjadi ibu MITHALI... ~~

Before mengucapkan Terima kasih kat bos sebab dah belanje makan.. huhu..sempat lagi kitorang bergambar.. ^^

Sebelum balik, mintak tolong En. Fikri @ Encik Accountant mengambil gambar....

Snap, snap & snap again.. i lioke.. ~~ ^^ hehe

Bersama en. Bos... sangat sporting... ^^


Best giler dapat jumpe korang.. bergosip tak habes- habes.. haha.. ^^

Masing - masing kepale giler.. haha.. penat mulut aku nak ketawe semalam.. 


Last but not least..buibui.. ^^

p/s: sangat best sebab dapat 1.MAKAN 2. AMBIK GAMBAR BANYAK- BANYAK 3. BERGOSIP   dengan minah kepoh.. haha ^^






No comments: