I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, August 10, 2012

Sate Rahmad...

Assalamualaikum...

Hye... Hari ni tak de ape nak cerita...just nak cakap semalam bos belanja makan sate.. Macam paham - paham je bos aku ni... dah lame dah aku ngidam nak makan sate.. Hari tu ayah cakap nak bakarkan sate, tapi di pospone kan after raya pulak.. so tepakse la aku akur..kan aku ni anak yang taat perintah mak bapak + sopan dan santun.. ceh!! sape nak muntah, sila lah muntah k.. mak tak halang pon.. hoho..

Ni lah kedainya... kalau tak silap aku kedai ni terletak kat Pura kencana... berhadapan dengan traffik light...

Kecor tengok sate dia... sedap do... aku makan banyak giloo!!hehe

Abe yang bakar sate tu boleh tahan hensem jugok.. hehe.. gatai no... Cian Fana tak dapat nak cuci mato.. dia cuti semalam.. 

Gambar curik.. Bos aku yang belah kanan tu.. En.Ruhaizi.. Masyeh cek.. ^^

Lepas dapat makan sate.. muka nak excited.. hew hew.. Kat Sebelah aku ni En. Din... supervisor M&E site aku.. =)

Pecah pale otak nak siapkan Proposal Signage ni.. Nasib baek dapat upah belanja makan.. hihi..

p/s: Esok nak pi BP Mall.. nak cari kasut raya... siapa nak ikot??? lai lai..  (~',')~

No comments: