I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, September 3, 2012

Beraya With Sultan JOHOR.. !!

Assalamualaikum....

Hye... walaupun raye dah nak habis, but still nak upload pasal raya jugak.. tak kire.. tak kire.. nak jugak.. sambil merengek mintak kaki.. hehe... 

ok lah.. kali ni nak cerita pasal beraya dengan Sultan Johor...bukan beraya masuk istana pastu makan kuih raya and than berbual ketawe guling2 ngan tuanku akibat cerita pasal kenangan time kecik2 dulu...tidak okeyh.. untung la kalau dapat beraya dengan sultan macam tu kan... tapi ape kan daya, aku ni just rakyat biasa yang mampu menghadiri open house yang diadakan oleh beliau.. ceh.. ayat nak skema macam tulis karangan UPSR..

Open house ni diadakan masa hari raya kedua.. dia buat kat istana pasir pelangi, johor bahru.. bukan pasir berdengung tau...pasir berdengung tu kat dalam filem DOREMI je ade.. ceh.. ingat siot aku..hehe.. mesti korang cakap aku ni rajin sampai open house sultan buat pun aku datang..huhu aku dah tau dah... tak yah cakap pon aku dah tau.. hihi

Ramai kan yang datang.. cube korang cari mane tuanku... kui kui..

Datang - datang je terus bergambar dengan anak sultan.. putri ape aku tak tau.. lupe nak tanye nama dia.. haha.. but dia sangat cantik and baik giillloooo u know... 


sempat lagi depa bergurau walaupon depan orang ramai.. sangat sweet... alololo.. hihi ^^

lepas bergambar dengan anaknya, kini bergambar dengan bondanya pula.. time ni aku tak amek gambar..just ibu and ayah je...aku lebih utamakan makan dari bergambar dengan sultanah tu.. nampak tak betape pelahap nye aku.. haha.. ADE AKU KESAH??? hihi

Special pose for me.. hehe thanks tuanku.. penat menyelit.. AKHIRNYA...huhuhuii ^^

Ibu dengan ayah bersalaman dengan sultan.. hehe.. 

Sebelum balik... sempat lagi ayah posing dengan en.askar.. wowowo.. seram tengok senapang dia... 

ok.. last but not least... lepas kenyang makan + amek gambar dengan sultan.. ape lagi.. balik la.. aku dapat duit raya wo... sultan bagi.. dah beshar pon dapat lagi.. hehe.. masyeh tuanku.. ^^


p/s: masih mempunyai mood raya.. but.. KERJA memtaskan segala - galanya.. -_-"

1 comment:

Anonymous said...

tengku aminah. nme ank sultan johor... tengku ismail ngan tengku rahman tade ke? or tengku idris ke...suka mereka