I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, September 4, 2012

Family angkat.. =)

Assalamualaikum...

Hye.. hari ni aku tak de idea nak tulis ape.. tapi tetap nak update blog..gedik kan.. hurrmm..aku rase otak aku mcam tak berapa nak berfungsi ari ni... asyik blur - blur je..orang tanye tu.. semua aku lupe..tah pape je aku ni...sengal..

Ok la.. malas nak type panjang - panjang.. korang tengok la gambar - gambar kat bawah ni.. mereka ni keluarga angkat aku.. anak dia bestfriend aku.. tapi sekarang anak dia dah tak de.. bukan sebab mati okeyh.. but akibat pengaroh kawan - kawan... hanyut tah kemane tah.. aku nak cari pon dah malas..aku harap Allah beri dia petunjuk untuk kembali semula kepangkuan family dia...AMEEN..

Ayah bersama dengan ayah kamal.. ayah kamal sakit.. dah tak boleh nak jalan lagi...sedih sangat.. but mak lin selalu cakap jangan nangis depan ayah kamal.. nanti ayah kamal lagi sedih.. ='(

Ibu bersama dengan mak lin.. mak lin sangat - sangat tabah..siang malam kerja cari rezeki lepas ayah kamal sakit.. sayang sangat kat mak lin..

1,2,3 say TAIIIKKKK.. haha 

sayang kat mereka semua... hehe...

Lastly...selamat hari raya ikhlas daripada GADIS CANTIK MANIS LAGI SOPAN DAN SANTUN.. haha.. perasaan tol...^^


p/s: aku rindu kat kau ***.. harap sangat ko balik semula jumpa ngan mak & ayah..

1 comment: