I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, November 16, 2012

Jom kita kawin JOM!!! hehe

Assalamualaikum...

Hye...fuhh!!fuhh!!! hadoiii berabok nye blog aku ni...haaiisshhh.. cian betoi blog aku ni.. terase macam di anak tirikan pulak blog ni...hehe... ok lah.. straight to the point..sebulan yang lepas, aku pergi kursus kahwin tau.. nampak tak dah lapok punye cerita kan.. but tetap nak cecita jugak kat blog..hoho.. aku pergi kursus ni bukan sebab aku nak kahwin ok..tajuk kat atas tu main-main jerp.. saje nak bagi gempak...haha nanti bila dah sampai seru, tak yah la pergi kursus2 lagi kan... so dah jimat mase dan duit... kursus ni aku pergi under poly, so bayarannye tak lah mahal mane pon.. RM50 hengget jerp.. murah kan.. huhu...



Nampak tak betapa ramainya yang join kursus kahwin ni..cube carik kat mane aku.. hihi

it's PIZA... peace..thanks for her, kalau tak disebabkan dia, confirm aku tak dapat join kursus ni.. hehe

yeyyy!! ni bab yang paling aku suke.. dapat kenai ramaiiiii kawan baru... semua sporting2..walaupon tak sama course, tapi tetap 1 kepale meyh..hihi

myBFF forever and ever.. hihi

Lepas habis part 1, kitorang pon cepat2 pergi tasik poly ambil gambar banyak2.. hihi.. kalau ade haya, iera, juwana & seela mesti lagi best... huu rindu kat diorang semua...


MOM!! U ARE NUMBER 1 FOR ME.. hihi..




FRIENDS FOR EVER... ^^
Actually aku tak tau nak tulis describe ape kat each gambar.. haha.. 



makan kat kedai alya...mula - mula sampai kedai tu, macam tak pecaye tu kedai alya tau dak.. totally different ok...cantik giler... kalau dulu, kedai dye biasa - biasa jerp.  sekarang ni dah macam restoran lima bintang dah.. nama pon dah tukar jadi Zabedah Hitam.. ahaha.. nama nak klasik.. huhu 

Malam tu, jumpa budak dua orang ni...sangat terharu ok.. sanggop turun dari jasin & muar semata - mata nak makan dengan kitorang...huhu.. diorang ni dua - dua student UTEM... just course je lain..susah gak rupe nyer bila lari bidang ni... yang baju kuning @ ijat, dapat course programming & baju kelabu @ kelabu tu, dapat mechi.. masing - masing merana bila cecita kat aku.. cian diorang nih...


Masing - masing meluahkan isi hati.. hhaaiisshhh.. aku pon turut simpati.. hihi

ceramah untuk part 2.. ustaz bagi ceramah kat depan, aku kat belakang keje nye ambil gambar jerp.. hihi.. bukan aku dengar pon ustaz tu cakap ape.. suara dia slow sangat.. ngantok aku.. dari aku tido, lebih baik aku ambil - ambil gambar kan.. terisi jugak mase aku...haha

time to jawab kuiz yang ustaz bagi.. walaupon tak dengar ustaz cakap, but tetap boleh jawab tau.. huhu..^^

kawan baru saya..kak mira yang sangat kepochi.. hahaha

ni pulak Azie & wawa... comel kan diorang.. baru je kenal diorang ni, tapi mesra nya dah macam bertahun pulak.. hehe..

Si kerdil & kamera gergasinya... sepanjang kurus berjalan, aku asik tengok je budak ni.. rajin betoi ambil gambar orang.. tak berat agak nya kehulu kehilir bawak kamera tu... haaiisshhh.. nasib la comel.. haha


aku dah ade, korang ade??? hihi

yayy!! kami dah boleh kahwin dah pas ni...!!

Esoknya sebelum aku balik Batu Pahat, singgah UTEM jap, melawat ijat & man kat sane..pergi lunch dengan diorang pastu balik... jumpe kejap pon ta pe lah..hehe.. 

Time ni malu - malu nak ambil gambar.. sebab ade ramai budak UTEM kat depan tu.. 


depan faculty ijat.. faculty man tah kat mane tah.. lupe plak aku..huhu




Bubye korang.. belajar rajin2 tau.. nanti dah besa boleh jadi engineer..haha...pas jadi engineer jgn lupe blanja aku pulak yer... ^^

P/S: actually aku nak cepat...so sebab tu la banyak gambar tak de description... hehe...sowy yerr... =)  


No comments: