I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, November 16, 2012

Party new born kak jun... =p

Assalamualaikum...

Hye... Happy belated burthday kak jun.. sorry la ye, lambat update kat blog... hehe...kak jun pon tau kan, kerja bertimbun, bertambah lagi dengan puan tersilap terminate broadband.. habis tak boleh nak online lagi.. nasib baik lah tau password wifi kat office ni, kalau tak, huurrmm.. memang bertahun lah tak update - update blog kan.. heee... kepada follower atau kawan - kawan, jom lah tengok gambar - gambar kat bawah ni.. gambar semua tak sempat nak edit - edit bagai yer... tak sempat + malas... hehe...

Company aku ni  memang suka celebrate birthday budak - budak office dia...terasa sangat bertuah sebab dapat jadi sebahagian dalam company ni...Dah la dapat Bos yang sporting gilerrr... sempoi, cool dan sangat memahami... syukur sangat - sangat...my office mate pulak, semua satu kepale... masing - masing kepochi.. tak kiralah pompan ke laki, semua sama... haha.. 

kitorang celebrate birthday kak jun dekat satu restoran steamboat area larkin... aku pon lupe dah nama restoran tu...huhu...tapi, memang terbaiikkkk lah restoran tu...kalau tak silap aku, satu kepala RM 28 kot...agak mahal jugak lah... tapi tak pe, bos belanja kan.. so on  je lah.. hehe 

Haaa.. ni lah kak jun... cute kan.... dia ni secretary bos aku.. bukan security ok... jgn silap yer... dulu budak kelas aku, selalu tersasul panggil secretary jadi security.. haaiisshhh.. apepontaboleh diorang ni... 

Yang berbaju merah tu lah boss aku... atau dengan nama glamournya Daddy.. waaahhh... !! kelas gitu jah..!! HEHE

Ni alya... budak paling terejal dalam office aku...hehe..oowwhhh alyah, sampai hati kau makan menatang yang comel tu... tak sanggop aku tau dak.. hehe


Kak sam bersama scandalnya... hari - hari gadoh...kalau diorang start gadoh, rasa macam nak terbalik office tu.. segala jenis/spesis binatang kat zoo , semua keluar.. haaiishhh.. ta paham2... -___-"

Saya bersama boss saya.. hehe.. khering no boss aku ni... haha... 

Kak ira, assistant accountant company aku...masa mula - mula masuk office, ingat kakn pendiam, rupenya boleh tahan kepochi jugak kak ira ni.. haha 

me & alyah... ni kalau ada fana mesti lagi meriah.. huuuu... miss u babe...^^

bos bersama QS & Senior accountant... encik rosman dan encik osman.. nama pon dah nak dekat sama diorang ni... 

gambar ni yang paling ta boleh bla... aku ketawa macam nak terguling - guling....tengok lah bos aku posing.. bukan main lagi... hahaha
3 Director... atau singkatannya 3D... hahaha



sedapnya kek secret resepi tu... huuu.. rasa macam nak lagi jerp... 

gedik sungguh gambar ni...gambar candid memang tak lawa.. huuuhh!!haha

haa... ni baru lah sopan sikit... masyarakattt.. muka aku berminyak nyer.... -___-"

kak wani, alyah & aku...hee.. kak wani, orang kuat HFSB.. sekali dia jerit, bergegar office aku.. HAHA.. kadang - kadang Bos pon kena marah dengan dia... hahahaha

Ohhh noo...!!! jangan curik kek I.....

Alololo cuwiittt nyer bos aku ni.. caring sungguh... huhu~~

black forest cake... sedap - sedap... ^^


Jemput makan kek!!! 

Before balik, snap - snap gambar dulu...hehe

bos pon nak snap jugak.. ok lah bagi lah chance kan... huhu

pasangan paling romantik dalam office aku.. tapi sayang.. man dah nak kahwin pulak bulan 12 ni.. huuu... 

Last but not least...gendang gendut tali kecapi, kenyang perut... mari lah kita pulang ke taman mutiara rini...huhu ^^


P/S ; nak makan steamboat lagi please!!!!hehe

No comments: