I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, October 11, 2012

MHS UTHM

Assalamualaikum...

Hye... bertemu kita sekali lagi setelah sekian lama aku menyepikan diri..bukan sengaja ok.biasalah... korang pun tahu kan.. busy memanjang je sejak kerja ni.. hihi.. pc aku pulak setiap kali aku nak upload gambar dalam blog, mesti HANG.. nampak tak dyer tak bagi aku buat kerja lain.. ni mesti ada orang mandrem pc ni.. haaiisshhh.. -___-" So terpaksa lah aku mengangkut laptop ni ke opis semata - mata mahu update blog ni.. yela.. tak mampu lagi nak beli ipad, galaxy note bagai tu.. meleleh air lioq tengok orang pakai.. tapi tak pe.. satu hari nanti akan ku beli jua.. cehhh... 

Ok lah.. mesti korang tertanya - tanya kan MHS tu ape?? hee.. actually MHS ni singkatan untuk Minggu Haluan Siswa UTHM.. haaa.. itu lah dia.. MHS ni dah lama dah berlalu.. masa 1 September 2012 hari tu..walaupun dah agak lapok.. but tetap nak update jugak.. tak kira... tak kira sambil hentak kaki kat lantai.. huhhh!! gedik sungguh.. anak sapo lah tu kan.. hehe..

Kalau tak silap aku, jumlah pelajar yang terlibat dalam program MHS ada dalam 1000 lebih orang.. kalau tak silap lah kan.. semuanya first intake untuk degree.. huurrmm.. jeles gak aku tengok diorang ni.. semuanya muda- muda belaka.. mejoriti 19 tahun & dari matrik... yang 20 an aku rasa boleh kira pakai jari tau dak.. sepanjang program tu berlangsung, aku dengan fana ni automatically turut menjadi fesi jugak.. HAHA.. 

Nampak tak.. ramai kan.. sebelah kiri perempuan dan sebelah kanan pulak lelaki..

Diorang ni paling suka bab joget - joget.. lebih - lebih lagi bila pihak multimedia bukak lagu goyang duyu.. amboiii.. ligat gelek.. kalah inul tau dak.. HAHA.. 
masa tengok diorang ni tetiba teringat masa aku orentasi  kat melaka dulu.. huuu.. rindu nya.. 

Unit multimedia yang diketuai oleh Zulfadli (berbaju oren).. mula - mula aku ingat mamat ni cine.. rupe nya melayu daaa... hehe.. putih giillooooo ehh...

Cik panana.. begitu sibuk menjadi photographer tak berbayar.. sama lah macam aku.... kui kui.. 

CAKKKK!! It's me... hehe.. =)

Masa ni diorang tengah tunggu ketibaan Dato' Hishamuddin atau lebih mesra H2O.. meriah yang teramat sangat.. best gileee time ni... diorang pulak semuanya sporting habis lah.. HEHE

Sampai keluar tau barisan diorang buat..^^

Yaaa... ni  Hakim Nordin..orang kuat dalam UTHM ni... haha.. dia ni MC time MHS tu.. dia jugak lah yang kene kawal pelajar 1000 lebih orang tu.. huhhh!! penat wooo.. sampai serak suara dia.. cian kau hakim.. but enjoy babe bila slot bersama kau.. hehe

Sampai pun H2O ni.. gempak tau.. dia datang naik helikopter babe.. tapi tak landing kat sini lah.. dia landing kat padang kawad.. dari padang kawat tu, dia gerak pi dewan... 

Walaupun dah tue tetap maintain tau.. handsome boleh tahan orang tue nih.. HAHA.. kalau dia tau ni mati aku.. HAHA...

Yang kecik molek tu bini dia... ada abang mane tah bagi tahu aku.. macam tak caya tu bini dia.. aku ingat anak dia.. HAHA..

Sporting jugak H2O ni... datang - datang je terus salam.. pastu siap bebual lagi.. tapi dengan budak sebelah aku lah.. hehe.. Aku turut berbangge jugak lah sebab dapat amek gambar dia secara depan - depan kan.. walaupon tak dapat cakap dengan dia.. hehe


Kecoh masing - masing nak amek gambar.. huuiiisshhh.. macam kanak - kanak riang pulak aku tengok diorang ni.. pantang nampak camera BESAU.. berebut - rebut...but sweet.. ^^

Bergambar dengan ahkak fesi.. huhu.. tapi aku yang paling tue antara diorang ni.. =___="

Mamat ni aku tak kenal pon..main bedal je lah...HEHE

First time wearing jubah.. HEHE..

For the next day, Dato khalid nordin pulak datang.. aku tak dapat ambil gambar banyak sangat.. sebab time dia datang tu aku pergi sarapan.. habis tu tunggu lama sangat..penat tau dak... perot pulak dah meragam siap buat konsert lagi.. HAHA

Para dekan fakulti keluar dari dewan utama.. best nya kalau dapat pakai jubah & topi tu.. huuu.. ok fine.. jeles lagi.. 

Budak tiga ekor ni peramah giloo..aku lupe pulak nama diorang...but masing - masing pale gilooo.. yang tengah tu kepoh macam mak nenek..HAHA.. seronok gak lah dapat kenai ngan diorang ni.. hehe

Dato Khalid Nordin...Tu je yang mampu aku describe gambar ni... HAHA


Kata - kata terakhir dari kami.. MERDEKA!!!haha.. tetibe..~~


P/S : penat menunggu supervisor aku call..sampai siap one entry.. tak penat ke tangan dia pegang phone  lama - lama ni??? huurrmmm.. pening - pening..

No comments: