I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 3, 2011

Rentetan Hidup...^^,

Assalamualaikum..

Hye u all's..cuti sem baru je start..but aku dah mula bosan duduk dekat rumah..nak pegi jalan - jalan..duit tak derkk.. nak lepak ngan kawan - kawan, diorang kat U..ade yang busy la.. kalau duduk dekat rumah pulak, keje aku just makan, tido, online...bosan la aku... ayah aku pulak madah suruh aku pegi joging jek..kate nyew jogging tu boleh hilangkan boring... hadooii...masalah aku sekarang ni.. bukan aku tak mau pegi jogging.. aku ni dah la jenis yang liat nak bangun pagi... asal ibu aku kejut jek..aku mesti cakap..."Jap ibu, 5 minit jerr k.." after 5 minit.. kejut lagi..."2 minit lagi bu, 2 minit jerk.." bile kejut lagi  ayat yang same jerk yang aku dok ulang...last - last  ibu aku pon malas nak kejot lagi...macam dah tak boleh nak ubah la pulak tabiat buruk aku ni...hhuuiiissshhh...parah - parah!!=_="


Wwaarrrggghhh!!!belum genap 2 minggu cuti..aku dah  mula rindu ngan housamate aku...SEELA, HAYA, IERA, JUWANA & FIZA...ni baru cuti 3 minggu...nanti kalau dah habis belajar..macam ne la nasib aku agak nye errkk..hidup berjauhan dengan korang...uuuuwwaaaaarrrggghhh!! tak dapat nak bayangkan..sedih nyerrr.... biase malam sabtu macam ni mesti kitorang akan berjimba kat rumah sewe tu...after shopping makanan kat pasar malam, mesti kitorang akan dok tengok movie kat rumah..sambil tu makan ramai - ramai.. pastu share makanan masing-masing..waahhh..rindu  nyerr... kalau tak tengok movie pon.. mesti ada jerk aktiviti yang kitorang buat same - same sambil bertemankan jiran sebelah...heeee..nak jugak selit kan jiran sebelah..huhu...

Gambar ni ambil masa awal sem5 hari tu...RINDU nyer kat diorang....

Hari ni puas aku dok layan budak kontel ni...penat dah..  tak larat gila la nak melayan.. lari sana, lari sini..pastu keje nye nak makan jerp..bila bagi biskut or jajan, makan sikit..pastu buang..penat aku nak mengutip nye..attooii...jangan nakal boley tak Ahmad Rifqi Darwish...Auntie kau ni penat tau dak...(cceettt!!AUNTIE..Mcm dah tua la pulak aku ni..)huhu..

Ni gambar time raya hari tu....cute kan dak kontel ni...dah besau dah dia..dulu masa aku practical, baby lagi...jalan pon tak pandai..sekarang ni bukan stakat jalan, dah boleh lari dah.. gigi pon dah tumbuh 4 batang...heee..so cuteeee..!!

Hurrmmm...sekarang ni aku dekat Mutiara Rini, hantar ibu aku...sekalian duduk sini sampai hari ahad...baru sehari duduk dah rasa nak balik rumah dah...aku pon tak tau kenapa..selalu biasa - biasa jerp..maybe sebab aku tak biasa lagi kot...lagi - lagi bila tempat yang aku selalu tido ni dah dijadikan spa..macam tak selesa la pulak... kalau dulu, aku boleh buat ape jerk yang aku suka kat sini...tapi sekarang dah tak boleh dah...nak duduk pon kene hati - hati..takut kotor pulak.. ye la.. nama pon SPA kan..mesti la nak sentiasa bersih...pastu banyak pulak tu barang - barang yang berharga kat sini.. mana tau kalau rosak ke nanti...haaaiissshhh..takut pulak aku..


Cepat la hari ahad...aku dah tak sabar dah nak balik rumah.. ok bye!!


P/S : Thanks sudi baca karangan aku...=)

1 comment:

caHAYA said...

jalan2 je, window shopping walau tade duit...

aq pon same, igtkan mmbe aq da cuti sem, skali dy kate cuti nt bulan 1..haha. mati kutu aq~