I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 1, 2011

Assalamualaikum...

Hye u all's...malam ni mood aku agak emo sikit...filing - filing sedih gitu...Entah kenape tiba - tiba aku tertouching kat seseorang...huurrmmm..ingat kan malam ni nak udate story yang happy - happy..tapi di sebabkan tak berapa nak happy..so tak jadi la...buat ape update cerita yang happy - happy kalau hati kita tengah sedih nak mampos kan....

So malam ni aku dok layan lagu Istikharah cinta...bepuluh kali aku dok ulang lagu ni...tak kisah la korang nak cakap apa pon..yang penting aku puas...
Bersaksi cinta di atas cinta
Dalam alunan tasbihku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman di malam sunyi penuh doa

Sebut nama-Mu terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman

Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjuk-Mu
Satu nama teman setia
Naluriku berkata

Di penantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Memenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu

Di istikharah cinta


Esok dah keluar movie Ombak rindu...aku nak pegi tengok tapi fulus tak derk pulak..sedih nyerrr...huuurrrmm...bubye...=(

P/S : Thanks sudi baca karangan aku.. 

No comments: