I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, October 9, 2011

Kenduri Arwah

Assalamualaikum....

Hye....aku baru je balik dari kenduri arwah kawan aku....pas sampai ruma teros laju2 on lappy & update blog...dah lame kowt tak update...tetibe rase rindu plk kat blog sendri....dah la nak wat header tak wat2...kononnyew busy la kan..."busy tahap gabla la an"...sampai 2 hari tak tido nak ciapkan design...pastu bile dlm kelas mule la kepale ni mcm org dok menjahit & maen layang2...tesenggok sane...melayang sini...huhhh...!!ape pown ta boley la...hahaha

Ok..stop pasal tak tido 2 hari tu...sekarang nak cecite pasal kenduri arwah plk...hari ni genap 44 hari arwah fara meninggal....so sad ok....setiap hari, setiap saat aku tak kan lupe kan dyer....walaupon aku rapat ngan dyer time LI (latihan industri) je tapi aku tetap rase mcm dyer ngan aku dah knal lame sgt2...byk giler kenangan aku ngan arwah fara...klu tak disebabkan dye, tak tahu lah aku dok merempat kat mane time kene transfer ke batu pahat ari tu...haaiiisshhh....jase & budi dyer tak kan aku lupe kan sampai aku mati...sayang sgt2 kat arwah...

Mase aku sampai ruma arwah, mak dye teros pelok aku & kwn2 aku yang dtg...sayu betol aku...ye la, aku dah anggap mak dye mcm mak aku kowt...dye yang jage aku time LI dulu kan...so tak sampai hati lah bile tgk mak dye mcm tu....mak dye still tak boleh terime kenyataan lagi...nanges tesedu2 bile tgk aku ngan kwn2 aku dtg..sampaikan aku rase mcm serbe salah plk dtg..ye la di sebabkan aku dtg mak dye jadi teringat blk kat arwah kan...mak mane yang sanggop kehilangan anak...lebih2 lagi bile anaknye pegi dalam keadaan yang menyayat hati...klu sakit tu laen cerite la kan...

Lepas aku sampai jerp...orang yasin tuh dah abes bace yasin dah...so yang sempat bace doa je lah..cian an aku..beria gile nak dtg..skali x sempat pown bace yasin...dtg dah lmbt...mne tak nyew...gerak dari merLEMON ni pukul 5 lebih...dengan aku yang bawak kete mcm ciput cute lagi....memey la sampai mlm an..haha..

Pape pown..alhamdulillah sebab majlis bejalan lancar tanpe kehadiran aku pade permulaan majlis...ceeettt..ckp mcm aku ni org penting sgt je kan..huhu...aku doakan semoge arwah fara & alang tenang di alam sane...
(Kenagan fara ngan kite tak kan kite lupekan sampai bile2 fara...terima kasih sgt2 sebab jadi kawan kite walaupon sekejap...jase dan budi fara kat kite tak dpt kite bls...hanya doa yang dapat kite kirimkan untuk fara....kite sayang sgt2 kat fara....=")
AL_FATIHAH




P/S : thanks coz sudi bace karangan aku..=)






No comments: