I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, October 18, 2011

Mulut kata BENCI...Tapi hati tak mampu nak menipu...

Assalamualaikum..

Hye u alls....u all sehat dak???harap2 sehat la gamaknye..heee...mlm ni mood aku bercampor baor..kadang2 sedih, kadang2 nyesal, kadang2 tension, kadang2 frust, haaiiisshhh byk la kadang2 nyer tuh...nak menangis tapi tak mampu...nangis dalam hati je boley tak???heee =")...



Tadikan aku on9 mukebuku..and than secare tak sengaje nyer tertengok gambar ex couple aku...haaiisshhh...sebak pulak jadi nye....dye mcm happy je ngan hidup dye skrg...walaupon aku dah clash ngan dye hampir 3 tahun..tapi perasaan sayang tu masih ade lagi kowt...klu tak de tak kan la sedih an...huurrmm..tak tau nak luahkan kat sape...better simpan sorg2 je kot...nak kongsi ngan kawan2 pown mcm malu la pulak kan...entah la...

Aku rase nyesal sgt2 sebab tak hargai dye dulu...nyesal giler kowt..sampai sekarang aku tak dapat nak maafkan diri aku..aku yang buatkan dye benci yang teramat sgt kat aku...betol lah kate orang...KERANA MULUT BADAN BINASE..tapi dalam kes aku ni...bukan badan aku je yang binase..but hati aku, cinte aku, diri aku pown turut binase...sangat2 la nyesal...klu boleh diputarkan balik mase ni...maybe aku tak kan  cakap yang bukan2 mcm tu kowt...seriously...aku sayang gile kat dye...sayang sgt2...dye la lelaki yang sanggop wat ape saje utk aku...bile aku sedih, dye yang happy an aku...bile aku susah dye mesti jadi orang pertame yang tolong aku..walaupon dye tak mampu..but dye akan usahe sedaye yang boleh..& bile aku keseorangan...dye yang temankan aku..sentiase buat aku tersenyum & happy..



Haiisshhh sedihnye....mungkin ramai yang akan ckp...sudah la tu..kumbang bukan seekor...ramai lagi laki kat luar tu kan...but bagi aku..dye yang paling special dlm hidup aku...dye ajar aku erti kasih sayang yang tulus. dye ajar aku erti pengorbanan dalam percintaan.. dye ajar aku erti kesabaran dalam mengharungi segale cubaan & ujian dari Allah..dyer ajar aku erti kesetiaan & kejujuran dalam perhubungan..macam2 dye ajar aku dalam menempuh alam kedewasaan...aku rindu kan dye sgt2...rase mcm nak pergi jumpe dye..nak peluk dye..nak ckp perkare yang sebenarnye kat dye...ape yang berlaku dulu just tipu je sume tu...bende tuh tak penah terlintas dalam hati aku..tak kan seorang pompan nak lari pi ruma jantan laen kan..walaupon jantan tu BFF dye yang still dok ngan family dyer...malu la ckt oii...aku masih waras lagi, aku masih ade akal lagi..masih tau yang mane buruk, mane baek..but...disebabkan otak aku yang separe matang dulu tu, dan perangai aku yang tak habes2 nak bagi dye jeles....maka hubungan yang 3 tahon dibina musnah macam tu aje..nyesal teramat sgt sampai la ke hari ni..sume tu dah telambat kan..bende dah jadi...dah x de jodoh..(nak sedapkan hati yang dah berkecamok)..


Air mate semakit lebat turun..tak mampu nak type lagi...ok bubye...










P/S :  Thanks sudi bace karangan aku...

No comments: