I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, May 24, 2011

Kejadian yang berlaku di Bustand Larkin...

Assalamulaikum..


Hye....meh sini dok dekat2...aku nak cecite 3 story yang dah blaku kat aku siang tadi...mase tu aku kat bustand larkin...lepas aku bli tiket bas aku pown teros berambos pi tunggu bas kat platform 41...mase aku ngah bejalan menuju ke platform 41 tuh..ade pulak segerombolan anak patong besar kedabak mengekori aku...klu chumel ta pew la jugok..ni tak...menakotkan ade lah..aku ni dah la dari kecik takot kat maskot kartun yang kononnye chumel tuh..perrrggghhh..menggigil pale lutut aku...ade 2 ekor patong tuh boleh plak nak kepong aku...dyer boley ckp mcm ni kat aku time dyer nak kepong tuh...

patong bajet cute : eh..awk..jgn lah jalan cepat sgt...jom kite minum susu dulu..
mai : dlm hati aku...aku dah besar lah...ta yah minum susu lagi..lagipown aku dah la ta suke susu...wweeekk..!!
patong bajet cute : eh awk..awak..jgn la takot....~~
mai : semakin mempercepatkan langkah sambil menundukkan muke sebab terlampau takot...(dlm hati dah sumpah seranah dah..pi lah jaoh2..jgn dekat ngan aku..takottt laahhhh!!!)

Selepas berjaye meloloskan diri dari makhluk aneh tadi tuh...aku pown ape lagi...teros mendapatkan ayah aku yang ketika itu sedang menunggu aku sambil mentertawakan aku..hahaha...mengong...!!!

Habes cerita yang pertama...sambong cerita kedua pulak.....


Mase aku ngah tunggu bas sorang2 tadi..ade plak orang giler mane tah, tibe2 jerk dok sebelah aku...jarak antara aku ngan org giler tuh tak lah dekat sgt pown...jaoh la jugak..tapi still dalam kerusi yang same coz kerusi tuh panjang cikit lah...dyer boley plak mintak duit rm4.00 kat aku...kate nyer nak buat tambang bas pi pontian..peerrgghh..muke dah la mcm org giler+perogol..haaiiissshhh..menakotkan la sey..aku hanya mampu menunduk sambil menggeleng2kan kepale...pastu dyer bley plak merayu...ppeerrggghh..makin la aku takot kan..dah la aku sorang2 jerk...bile dyer tgk aku wat tak layan jerk...dyer pown bangon sambil merayau2 kat depan aku...haaiisshhh..aku teros tepon ayah aku...takot bukan kemain lagi mase tuh..org giler tuh madah pandang aku jerk...ayah aku swoh aku dok kat kerusi yang ade ramai orang..aku pown ape lagi..teros bla dari kerusi tadi tuh...biler aku dah tukar tempat duduk...tak lame lepas tuh...org giler tu pown berambos tah kemane...hhhuuuaaa...lege aku....!!

cerita ketiga....


Kisah ni berlaku mase aku kat dalam bus pulak...hhaaaiisshh..aku ta suke betol bus yang tak derk tempat duduk utk sorg punye tuh...iisshh..ta suke ok.bus yang aku naek siang tdi tu just ade tempat duduk double sit..hhiisshhh..makin menyampah la kan...nak di pendekkan cerite..orang yang dok sebelah aku tadi tu boley plak mat bangla..peerrgghh....dah la rase takot ngan patong besar+org giler tuh belom ilang lagi..bile naek bus igtkan dah boley lege lah ckt kan..rupe2 nyer same jerk...

disebabkan takot mat bangla ni wat pape kat aku...aku tak tido langsong sepanjang perjalanan ke batu pahat tuh...kepale madah pandang tingkap jerk...sampai sakit tengkok aku...haaiisshhh...sepanjang kat dalam bus tuh..aku curik2 dengar perbualan 2 org mamat kat kerusi balakang aku...aku agak terperanjat jugak lah kan bile salah sorg dari mamat tuh ckt dyer ngah sambong study kat USIM(universiti sains islam malaysia)...lagi2 bile dyer ckp amek degree dlm kaunseling...ppeerrgghh..tekejot berok lah aku...nak tau tak nape aku tekejot berok...kisah nye mule mcm ni.......

Mase aku nak naek bas tuh..ade lah 2 org mamat nih kat depan aku..muke dorg mmg muke pecah rumah lah...dengan seluar koyak..rambot perang..perrgghh...skali tgk mcm mat rempit pown ade gak..dorg ni dok blakang kerusi aku...tuh yang aku agak terperanjat biler budak tuh ckp dyer student USIM...pastu boley plak ckp sem depan dyer kene praktikal jadi kaunselor kat UIA utk 6 bulan...haaiisshh..lagi lah aku teperanjat nak mampos...!!!biaq betol mamat nih...entah2 kencing(tipu) jerk kowt...tapi bile aku dengar lame2 perbualan dorg...mmg aku tabik spring lah kat mamat 2 ekor nih...walaupon sosial nak mampos...rempit sane..rempit sini..tapi dorg ade wawasan dok...dorg siap rancang mase depan dorg...antaranyer....
1) dorang nak buktikan kat masyarakat luar yang dorg ni ade qualification yang bagos..cnth mcm dak yang ade degree tu lah kan...
2) dorg tak nak masyarakat pandang rendah dgn dorg..mentang2 dorg ni mat rempit..tapi dorg ade wawasan..
3) dorg nak buktikan kat masayrakat yang dorg pown boley bejaye...
hah..itu jerk kowt yang aku igt...sebenarnye ade byk lagi..tapi aku lupe lah...lagi pown aku ta derk rakam perbualan dorg..hahaha

Giler baby lah kan...lebih2 lagi budak yang kate nyer student USIM tuh...hhaaiisshhh...dyer siap ckp kat mmb dyer tuh...dyer dulu budak skola agama...lepas SPM amek STAM plk..betol ke...???heeee...mmg betol pown..nak tau sebab ape aku ckp budak tuh tak ckp bohong...sebab budak tuh siap list kan subjek bahase arab yang dyer amek...wowww!!..bertambah terperanjat aku..klu aku ni ade sakit jantong..agak nyer dah jadik arwah dah kowt..hahahaha...betol lah kate org Don't judge a book by its cover  kan...hahaha...

ok lah..sampai sini jerk entri kali nih...haha..bye..bye..=)



p/s: Thanks sudi bace karangan aku..=)

No comments: