I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, May 5, 2011

Alahaiiiii.....

Assalamualaikum

Hai...u all's semua...u all sihat tak???kalau sihat alhamdulillah lah...aku kat sini sihat-sihat je...maklom lah awal-awal bulan..hati pon senag...sihat lah..hehehe..dah lama kan aku tak update blog kan..dah besawang-sawang dah..cian kat blog ni...nasib baik lah blog ni bisu..kalau dia boleh cakap...mesti dah lama dah bebel dekat aku...huhu

ok lah...sebenarnya tak de cerita pon nak kongsi dengan korang semua..malam ni aku nak kene membaca drawing first floor plan ni hah...bos aku ni terlampau baik sangat dekat aku..nak bagi markah pon siap nak uji-uji aku sagala..bagi je lah markah kan...tu pown susah ke bos ku yang tersayang oiii...hadooii....

 sebenarnya..aku mane lah geti bace plan @ drawing ni kan...lagi-lagi drawing details...perrggh..memang kebengappan tahap cipan lah...dulu mase lecture ajar..buat sambil lewe jerk..hah..skrg amek ko padan dengan muke aku...

alahaiiiii...
ni semua gara-gara nak dapat markah tinggi lah ni...orang laen semua dah dapat markah before 29 april..aku pulak...dah 4 mei baru nak bagi bos borang pemarkahan...nampak sangat lah nak sambong kerja kat sini kan..haha

huurrmm....aku baru bagi bos aku borang pemarkahan @ DT2&DT3 tu petang tadi...pastu boley pulak bos aku tanya aku..awak nak saya bagi markah berapa  ni???eh..kalau ikut kan hati aku...mesti lah nak markah penoh kan..75/75..perrgghh....best giler...hahaha...dialog nye lebih kurang macam ni lah...

mai : bos...boleh tak bos isi borang pemarkahan saya...heeee..sambil tersenyum kambing..bajet cun...*eh mai..ko igt lawa sangat ke.. ta sedor muke itam mcm bangla kat site tu hah...

bos : eh mai...bile awak habis praktikal??

mai : eh bos ni..buat2 lupe pulak...sy habis 29 april lah bos...

bos : lah ye ke....bukan awak teros sambong keje dekat sini ke...sambil buat muke nak suroh aku terajang...pak kal jerk BOS...

mai : eh.. tak lah...sy ade lagi setahon lagi...pastu baru la habis belajar..hahaha

bos : hah..awak nak saya bagi awak markah bape ni??

mai : heeeee....klu boleh nak markah penoh lah bos...boleh ke???

bos : eh awak tanya sy pulak...huurrmm...bila awak nak borang ni??

mai : lah..secepat mungkin lah bos.. ta kan lah semalam pulak kan..hahaha..* buat lawak buduh jap..nak menceriakan suasana yang agak kusam lagi hangit..

bos : ok lah...awak bagi mase saya seminggu..sebelum saya bagi markah...saya nak kene uji awak dulu...

mai : hah???uji??uji ape bos???

bos : ade lah..hahahaha...ketawe bongkak...nah  !!amek drawing ni...saya nak awak hafal + tahu kedudukan setiap beam yang ade dekat first floor beam..esok saya nak ajak awak naek atas..pastu saya nak tanya awak besi ape tang di gunakan untuk setiap bean yang ade kat atas sana...siap dengan saiz nye skali ok...hehehe

mai : heeee....senyum yang tak dapat nak di tafsirkan...ok bos..* dlm hati..eh bos nih..igt 1 jerk ke baem yang ade kat atas sane tuh...??bepuloh2 tahu tak...hadoii...masak lah ko mai.....~~

bos : jgn lupe tau..esok..hahaha...!!

mai : *&%#^....habes lah ko mai...tak tido malam lah nampak nye...= ="


alahaaaii....di sebabkan nak markah penoh..so tepakse lah aku bersengkang mata menghafal beam2 yang ade kat drawing details + layout nih...

stress!!!stress!!!!stress!!! gambar tak ade kene mengene pon..saje nak menceriakan keadaan..

ok lah..sampai cini jek lah entry kali ni...korang jgn lupe doakan aku ea..heee....bubye..=)




p/s: thanks sudi baca karangan aku ni...=)


2 comments:

beluncas ^.^ said...

epy lhaaa tuu da abes prktikal .. sama lhaa ,, kite pun baru abes prktikal juga ,,

Miss Myzatul said...

beluncas..mesti lah happy...haha...tapi still ta boley happy lebih2 sbb report besar ta buat lagi...huaaaa....=(