I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, March 25, 2013

Pre Wedding Photoshoot Mimie & Ejil

Assalamualaikum...

Tahun 2013 ni memang ramai agaknye yang nak kahwin kan.. kawan - kawan aku ramai betol kahwin tahun ni..aku je yang tak kahwin - kahwin lagi.. perghhh.. bestnye kalau dapat kahwin.. lebih - lebih lagi bile dapatkahwin dengan orang yang kite sayang.. huurrmm.. bahagia nye hidup.. aku selalu jeles bila tengok kehidupan Irene Nadia tu..dah la dapat kahwin muda, pastu, dapat hidup bahagia dengan suami tercinta pulak tu.. pastu tak lama lagi dah nak dapat anak dah pon.. BESTnyeee!!hehe

EHHHH!!Aku rasa macam dah  tersasar jaoh je topik yang aku cerita dengan tajuk kat atas tu.. tajuk pasal pre wedding photoshoot.. tapi aku cite bab kahwin pulak.. hehe.. sowy lah terr..gatai nak kahwin agaknye aku ni.. hahaha.. (jangan nak merepek lah mai oii. calon pon tak de, ade hati nak kahwin.. puuiii lah..)...

Beberapa bulan yang lepas, Mimie ade request nak aku jadi gambar grafer dia untuk pre wedding photoshoot, aku mula - mula macam tak nak sebab tak berapa yakin sangat...Actually aku ni tak geti sangat amek gambar pre wedding ni..kalau amek gambar diri sendiri tu boleh la..tapi bile member - member bagi advice & support, aku pon kuatkan lah semangat jugak untuk terima tawaran Mimie ni..I'll TRY MY BEST ok.. heee.. walaupun tak cukup peralatan, just ade camera D5100 and speed light je, tapi ok lah..

Lokasi Wedding Photo Shoot ni kat Sungai Lurus je.. area senggarang.. tempat ni popular dengan kerang bakar tau.. aku ngan Mimie suke pegi sini.. sambil makan kerang bakar, sambil tu boleh tenangkan jiwa tengok pantai.. heee.. Ok lah tak nak merepek lama - lama.. jom tengok hasil air tangan aku bersama cik cinta hati (Camera D5100 lah.. cinta hati yang betul- betul tak de lagi kan..) hehe




Mimie & Ejil.. yaaa itulah dia tunang Mimie dan tak lama lagi bakal jadi bakal suami pulaks...

Ejil ni agak kaku sikit lah masa mula - mula nak ambil gambar.. malu kate nyee.. puii lah.. nasib Mimie sporting.. hahaha









piat telinga diaaa... nakal sangat kan.. hehe


Love~~



Sudikah dikau menjadi yang halal untuk ku.. Cehhh!! 

Saranghea Ejil.. hehe


Really Like this picture.. ^_^




Ohhhh!! tidakkkk!!

ehhh!! jangan di cekik Mimie tu.. kang sape nak jadi bini hanggg??? haha


Ehhh.. ape tu???


Peace yooo!!




Grdix giler posing.. tadi awal - awal malu konon... hahah
Mimie cute bangettt!!








Ok.. buat muke palingBurukk.. Nahhh ini lah hasil nyeee... 
Buruk sungguh.. hahaha


Perrghhh handsome giler Mimie peewwwiiitttt!!!!!! 


Mimie & Ejil... 12/12/12 tunang.. 1/2/13 Nikah.. InsyaAllah.. heee

Ok.. sampai sini je.. amacam gambar - gambar yang aku ambil?? ok tak?? kalau ada lens 50mm mesti lagi bom bastik kan.. huuu.. menangis nak kumpul duit rm 780 huuuu...

Ok. jumpe next entry k.. bubyeee...~~ XOXO publish!! 

No comments: