I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, March 15, 2013

Karok - karok.. kui kui..

Assalamualaikum....

Fuhhhh...fuuuhhhh...fuuuhhhhh.... Hacummm!!! efect habok banyak sangat kat blog ni.. dah hampir 3 bulan lebih aku tak update blog..huuu.. asik update instagram, twitter & mukabuku je.. blog di lupakan.. cian blog aku ni.. heee..

Ok lah... entry kali ni is about karok...yess karok!! you know karok??what your don't know.. huurrmm poor you... karok pon tak tau ka... karok itu adalah karaoke la... nyanyi2.. walaupon suare tak sedap ala- ala siti nur haliza (sila la muntah) gitu... but tetap nak karok jugak.. hehe

Actually dah lame dah aku keluar karok ngan budak2 ni.. dah berabad yang lepas dah....but tetap nak cecita jugak kat blog.. Biaq pi lah orang nak cakap cite aku ni dah lapok ke hape.. ade aku kesah.. hehe.. nampak tak permainannya disitu.. hahaha

Antara yang join program  karok (tak bape nak program sgt pon) ni adalah Juwana, Haya, Nani & aku.. Seriously best sangat hangout ngan dorang ni.. semuanya kepale giler.. hehe..Before kitorang g karok, kitorang pi tengok wayang dulu.. cite yang kitorang tengok tu Istanbul aku datang.. nampak tak dah lame punye cite disitu.. hehe.. tapi tme kitorang pegi tu, cite tu baru je kuar.. layankan Juwana.. nak sangat tengok Abg Betto dye belakon.. aku relex nye.. asalkan ade lisa, aku ok jerp.. huhu.

Yaaa.. ini lah dye filem yang akan kami tengok.. hew hew..

Semak tol botol air kat bawah tu.. Eh.. nape Juwana posing mcm lain macam jerp.. alahai.. ayuuu nye tangan kat bahu.. awww.. hahaha

Haya with Nani.. yeww.. Nani ni kawan sepermainan haya time kecik dulu.. aku baru je kenal dye hari tu.. masok air jugak minah ni.. hahaha..

Pakwe baru Juwana.. aww.. pelok lah juwana oii.. hihi


Eh sama lah Haya... hahaha..


Ceh... muke nak suci je.. hahaha



After tengok wayang..Now time to karok!!! yeyyyy...

 Cehhhh.. muke nak paiseyyy... puiiii... hahaha

Juwana semangat gler nyanyi.. tamo benti...

Peace...!!

Tengok.. juwana lagi... haaiisshhh.. -_-"

Ok lah.. stop sampai sini.. nak pi sekolah kebangsaan pendidikan khas johor bahru dan asrama.. hamek kau.. name sekolah nak panjang nak mam***...  hahaha.. wokeyhh.. cawww dulu...!!



p/s : JB - BATU PAHAT - SEGAMAT - JOHOR BAHRU.. hehe

No comments: