I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, August 20, 2014

Berhari Raya di ICB Arkitek

Assalamualaikum.. hye semua.. selamat hari raya..!!

Rasanya belum terlambat lagi nak wish selamat hari raya kan..kate raye sebulan.. so selagi belum habis bulan syawal ni, boleh je wish selamat hari raya right?? Heee

Dah lama rasanya tak update blog..kesian ijat, dok tertunggu - tunggu aku update blog.. heee sabar ye ijat..lately iollss busy la jat..kene pergi site lah, kene jumpe client from japan la, kene siapkan bq for new project la.. haaa macam2 lagi jat..la ni pulak sibuk beraye.. tu yang tak menyempat nak update blog..(ceh padahal malas, tu yang banyak alasan tu..hmmm)

Eh sekarang ni nasib baik dah ade application baru for blogger2 macam aku ni..nak update blog gune phone je, tak payah bersusah payah nak on lappy, pastu nak transfer gambar bagai..thanks la pada yang mencipta apps blog ni.. senang dah kije aku sekarang..heee

Ok stop cite pasal apps blog ni.. kali ni nak cite pasal potluck kat office..konon2 sambut raye kat office lah.. orang buat open house, ktorg buat open office..haa siap jemput orang office sebelah lagi tau.. heee

Masa buat potluck tu, aku bawak kek nutella brownies versi cupcake..first time buat tau..terima kasih la banyak2 dekat kok ping or kak fynjamal sebab share kan resepi buat kek ni dekat insta bilakokpinglapar..nasib baik jadi..ramai jugak lah yang puji.. hew hew kombang bontot iollss tau..

Haaa sekarang aku nak share gamba pulak..korang tengok and telek lah puas2 gamba aku dengan hakak2 and habang2 officemate aq..ade yang single lagi tu.. cube la cari sendiri.. bos aku pon single tau..siap ade kembar lagi..tapi sayang, kembar dia takde pulak..stay dekat hq kL...takpe lah..clue nak cam bos aku, dia putih2 and paling handsome..menjadi kegilaan ramai dekat site office istana..tapi aku tak gile lah, sebab jarak umor dia dengan aku jaoh bebenor.. so tak boleh nak ngorat.. hahaha

No comments: