I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, July 16, 2014

Cerita Semalam

Assalamualaikum....

Ngantok teramat sangat dekat office sekarang ni.. BQ untuk project Sri Bayu dah siap dari semalam..tinggal BQ project Penderosa je.. Bukan aku tak nak buat.. aku kena tunggu sketchup dari Kak Fiena..so dari sketchup tu aq masukkan item yang kene kire dalam BQ..Sketchup kat computer aku tak bole nak render..kalau render je mesti hang.. nyampah aku..

Haaa.. Nak cerita ni.. semalam aku pergi  office Dato Ali dekat istana besar johor.. Lepas tu kan masa aku tengah jumpe dengan Kol. Hj Mad Perang untuk discuss pasal pengecualian untuk lampu bacarat, tetibe Tunku Jalil anak sultan Johor datang..Peerrggghhhhh tercengang aku seketika..tinggi dan handsomenyeeee la haii... tergugat iman aku sebetar.. dah la bulan puase.. haaiisshhhh indah sungguh ciptaan tuhan..(mule dah mengelamun..hehe) 

Tunku Jalil datang nak jumpe Kol. Mad Perang jugak..tapi bile tengok ade Kak Fiena and aku, dia cakap dia tunggu dekat luar..perrgghhh dalam hati aku cakap.."Ya Allah baiknye TJ ni.." Yela ko penah ke jumpe anak raja yang sanggup tunggu..selalunye mesti kene utamakan kaum kerabat dia dulu baru la rakyat biase kan.. even Dato, Tan Sri and sekutu dengan nye pon tak sanggup nak menunggu..ni kan pula anak raja.. haaiiissshhh  Respect la seyhh.. so humble.. Lepastu kan, masa sedang berbincang tu, Tunku Jalil minta izin keluar dulu, nanti dia datang lagi.. Maybe lame sangat kot..aku rase dalam 45 minit jugak TJ tunggu..hehe

Bile dah habis discuss dengan Kol. Mad Perang tu, aku rase ralat pulak sebab tak dapat ambil gamba dengan TJ.. wuuu T_T cedeyyyy...nak sedapkan hati, cakap kat diri sendiri "Tak pelah, esok luse jumpe lagi.." entah bile la dapat jumpe lagi.. huhu sekian sahaja pertemuan singkat aku dengan Tunku Jalil.. Harap akan datang dapat jumpe lagi.. dan aku nak selfie baga dengan dia.. ecehhhh bajet berani kau ni mai.. haahaha

Haaa sampai sini jelah entry kali ni, nak sambung buat keje.. kak fiena dah siapkan sketchup untuk bahagian bilik...ok, esok aku cerita pasal pertemuan aku dengan tuanku dekat site k...tungggguuuuu.. ok bubye..


No comments: