I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, May 18, 2014

Sepanjang majlis pernikahan Mimie + Ejil

Assalamualaikum...

Tujuan update blog hari ni sebab nak upload gamba pernikahan Mimi.. Actually dah hampir setahun dah mimi nikah.. aku je yang lambat nak upload gamba dia.. gamba kali ni hasil gabungan photographer terkenal... nak tahu siapa??? haaaa mesti excited kan.... drum roll please!!!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Memperkenalkan photographer paling berbakat............. iaitu Fana Omar, Haya Sehan and Myzatul Mu'alis!!!

hahahaha berbakat ke kami??? haaa meh tengk gambar-gambar dekat bawah ni.. lepas tu korang nilai sendiri la ye.. actually gambar kami ambil ni banyak gile.. hampir 300++ keping jugak lah.. so tak kan la nak masukkan semua kan.. so aku upload yang mane ade je lah k... hihi 

Jurusolek a.k.a mak andam.. panggil dia Zack je..




haaa ni lah hasilnya.. cantikkan.. so pada sesiapa yang nak book Zack boleh datang ke butik dia di Parit Raja Batu pahat.. Harga boleh dirunding.. hehe

Pengantin lelaki... aiii bedebar nampak.. relex ar...

Tok kadi.. Gile mude Tok kadi dia..Nasib dah kahwin..
(Amboi gatai nampak.. hew hew )

Bapak pengantin Perempuan..

Mak pengantin perempuan.






Apa motip pon aku tak tau.. tapi rase mcm cantik je lampu ni.. tu yang snap tu...

Cincin nikah and tunang.. susah nak ambil gamba cincin ni..last2 ambil guna iphone je.. 











Alhamdulillah.. selamat menjadi isteri kepada ejil...


Abaikan muke yang berminyak tu.. gua penat ambil gambar..tak sempat nak pakai bedak bagai.. hehe




Bersama mama.. (:

Saranghea...

Alololo.. abang Harith demam masa angah nikah..

Papa sebak sejurus majlis selesai..



Aku tak tau diorang tengok camera mana sebenarnya..






Para tetamu menjamu selera after majlis akad nikah selesai..

Ok.. itu sahaja gambar - gambar nikah yang sempat dikongsi..gambar ni gua tak edit pon.. tak sempat..so kalau ade masa nanti gua edit ok.. hehe




No comments: