I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, November 7, 2011

Pertarungan hingga hujung nyawa...

Assalamualaikum...

Final exam dah nak dekat..tinggal lagi 6 hari je lagi...tapi aku masih lagi dok berfoya - foya tak hingat dunia...
Konon nye balik rumah masa hari raya haji hari tu nak study la sikit - sikit... hhuurrmmm...hampeh...bile dah sampai kat ruma tebongkang je keje aku...jalan sane, jalan sini...memang haram la kan nak bukak buku...bukan stakat buku.. beg pon aku tak bukak...hahaha...melampau giler..orang lain dah dok study dengan penuh KETEKUNAN dah.....aku...???huhu

This week aku dah tak boleh nak main - main lagi dah...nak kene fokus 100% untuk final ni...(100% ke???huhu..akan aku usaha kan..ceetttt)...nak tak nak kene jugak...sebab dah janji nak bertarung dengan AHMAD NURUDDIN a.k.a Mr. Blur...Blur ke???ko jangan main - main nyah...blur2 dyer pown pale otak geliga tu..Serammm nihhh...hehe...

Aku tak akan menyerah kalah dengan si mamat ni...tengok lah...aku akan lawan ko udin sampai hujung nyawe aku...ceehhh!!semangat tengah berkobar2 nih...hihi..

ok lah...sampai sini je entry kali ni...dalam mase 3 minggu ni aku dah tak boleh update ape - ape entry kat blog ni..nak study hard la kate kan...hiiii...bubye..=)


comel kan aku ....heee

Eh lupe lak..tadi  balik Merlemon dengan si DIA..heee...hati berbunge2 sepanjang perjalanan...huhu...dyer yang drive..agak menakutkan jugak lah...hampir - hampir nak xcident...but nasib baek lah sempat tukar lorong...seraammm aku...huhu...ok tata..=)




P/S : Thanks sudi baca karangan aku...=)