I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, April 12, 2011

17 Days + 1 Month..=_____="

Assalamualaikum...

Hye kalian semua....buat sekian lamanya aq ta meng'update' blog...titetetibe jerp keinginan meng'update' tuh dtg plak mlm nih..cian plak tgk blog nih dah besawang2 dah...hhuuiisshhhh...

Ta derk ape yang aq nak cecite mlm ni kat korang...just na bagi tau yang aq akan abes practical bulan nih..yahooooo....!!!sgt2 teruje...tapi teruje untuk seketike saje...why????nak tau sbb ape???disebabkan boss aq TERAMATLAH  sygkan aq...dye boley plak swoh aq sambong keje sampai bulan 5..dyer boley ckp kat aq mcm nih...
BOSS : Mia...lepas ni awk sambong blaja lagi ke???
MAI : aar lah boss...bulan 6 nih saya dah naek poli..nape???
BOSS : lah...saya igt awk teros keje kat sini..bile awk abes practical???
MAI : hujung bulan ni lah boss...pasni boss mesti rindu kat saya punyer...hikhik..(ketawa poyo)
BOSS : memandangkan awk masok poli bulan 6..so saya nak awk sambong practical sampai bulan 5 lah...duduk kat ruma lame2 pown nak wat ape kan..lebih baek awk keje ngan saya...
MAI : boley gak...heee (dlm hati..ta gune btol...!!penat jerk aq menghitung hari nak tamat LI...Skali kene extend plak...siiiioooootttt tol...=___=")

Ni la akibatnyer bile boss telebih sayang...hahaha...!!!


p/s : thanks sudi baca...=)


No comments: